Vzhledem k tomu, že zákazník v tuzemsku už to, že dané zboží je nabízeno se slevou, považuje téměř za samozřejmost, marketingoví kouzelníci přicházejí se stále novými fintami, jak mu vyhovět. Zejména co do konstrukce její výše, aby ta byla maximální a přitom cena výrobku byla buď stejná, jako nedávno (pominu-li její skokové zvýšení těsně před akcí) či nakonec ještě vyšší. Mléko je díky situaci na trhu jedna z položek, kde se doslova všichni předhánějí, takže v jednom regálu s výrobky od více dodavatelů není výjimka, že se dva výrobky, které by podle normy měly mít stejnou kvalitu, liší v ceně o 100% i více procent. A tak někdy v přemíře snahy na sebe upoutat se občas vloudí chybička. Pro jistotu se ptám, když bych si nechtěl koupit 12 ks tohoto AHOLD mléka, ale jen 1 litr, tak vážně zaplatím za jednu krabici litrového balení mléka 99,00 Kč? P.S. Rovnou však do pardubického hypermarketu ALBERT vzkazuji, že díky, nechci!
Žádné komentáře:
Okomentovat