Po pondělním „cestování poloviční
průměrnou rychlostí“, ani úterý a středa nebyly výjímkou, což znamenalo, že k průměrným
2,5 hodinám tráveným v pracovních dnech na cestě přibyly minimálně hodina
(v lepším případě) nebo až necelé dvě (v případě horším). Důvodem stavební
práce na D11, které v podstatě paralyzují dopravu na úseku nescelých 20
km. A tak si budu „užívat“ minimálně do příštího pátku, pokud se to nakonec
ještě neprotáhne. A objet to mimo dálnici? Odzkoušeno také. Efekt v podstatě
stejný, takže se ozbojit trpělivostí a přestát to, což znamená, že z toho zbylého
volného času v pracovních dnech se ukrajuje slušný podíl. A o další jsem
se připravil svou nedůsledností, neb jsem na jaře řádně nezkontroloval manometr
u čerpadla (musel už kapat) a ten stačil prasknout tak šikovně, že čerpadlo za
chvíli přemístilo do sklepa poměrně slušné množství vody. Ale na druhou stranu,
vždyť ten sklep potřeboval uklidit, byť takto to ale nikdo neplánoval. Zítra by
to mělo být ale v podstatě bez auta, s vyměněným manometrem a snad
již odpolednem pro sebe, takže by se mohlo přepnout a trošku si zase užít toho
klidu v zahradě při posezení u něčeho dobrého a nahradit si „výpadek“ z úterní
akce v Praze-Tróji, které jsem se nakonec nezúčastnil. A navíc, k večeru by měli dorazit „lufťáci“
a pobýt tu až do neděle, kdy odpoledne ještě společně vyrazíme na poslední
zápas hradeckých Dragons ve skupině.
Žádné komentáře:
Okomentovat