Po rychlém trošku dřívějším obědě nebylo na co čekat, neb to hlavní se na Masarykově náměstí mělo odehrát v čase mezi 11 - 15 hodinou, poté už měla rallye startovat. Odhadli jsme si, že dvě hoďky budou na veterány stačit, pak se podíváme na start několika prvních účastníků a bude-li nálada, přidáme k tomu i návštěvu Velkého náměstí, kde souběžně probíhaly Slavnosti královny Elišky. A tak to sobotní dopoledne také začalo. Veteránů bylo plné náměstí, tentokrát byla většina těch mladších, takže určitou nostalgii spojenou s s těmi opravdu hodně starými uspokojovalo trošku méně exponátů. Trošku i tím, že ve stejném čase se podobných rallye pořádalo více a také asi proto, že se jedná o svou trasou poměrně náročnou rallye, takže není moc prostoru pro nějakou "dýchavičnost" u vozidel. Přesto velká paráda. Obrázků spousta a navíc jedno velké překvapení z jednoho milého setkání, které mělo opravdu povedený začátek, neb u jednoho vozidla Aero (to už je taková naše "krevní skupina") jsme čekali na majitele, abychom jej požádali o možnost vyfotit si naši Štěpánku za volantem. Jaké bylo naše překvapení, kdy se za tím "vyklubala" známá tvář, občasná spolujezdkyně/navigátorka nedávno ještě jezdící veterán rallye s naší švagrovou v její žlutá aerovce. Tentokrát se účastnila ve stejné roli s řidičem modré aerovky s pardubickou registrační značkou. Takže místo pořízení jednoho obrázku jich bylo několik spojených s menší zastávkou a "probráním" toho podstatného, co se událo v poslední době kolem. A jelikož jsem chtěl ještě fotit start a toto autíčko mezi prvními startovat nemělo, rozdělili jsme se a já návštěvu Velkého náměstí vyměnil za setrvání u veteránů do startu modré aerovky. A pak už jsem autem jen zajel pro zbytek výpravy před muzeum, kde jsme si nakonec domluvili sraz před odjezdem domů. Jen jsem si přidal krátkou zajížďku kolem OBI, abych využil cesty do HK a doplnil kufr ještě o pár pytlů materiálu do skalky, neb původní odhad nestačil. P.S. Mráček nebyl nad Paříží ale nad muzeem :-)
Žádné komentáře:
Okomentovat