úterý 7. května 2019

Mezi státními svátky a se schválenou dovolenou

Jak už to na začátku května bývá, dva státní svátky ukrojí z obvyklého počtu pracovních dnů v týdnu a v případě, že jsou nějak blízko víkendu, tak se dnem dovolené lze získat hodně prodloužený víkend. Což by letos šlo, ale není to můj případ. A tak v pracovním programu nechyběla ani Praha ani Hradec. Praha byla "vylepšená" o náhradní zásobování vodou z titulu havárie na vodovodu, takže jsem si ruce před obědem umyl místo u cisterny tak raději v Arkádách a rovnou to spojil s obědem v norské rybí restauraci. Jinak až na to, že díky "zkrácenému" počtu pracovních dní v první dekádě května je opět nutno bez ohledu na to všechno stihnout, aby to, co má být "na stole 10. kalendářní den, tak bylo, tak by týden nestál ani za povšimnutí. Vlastně zapomněl jsem na jednu věc, co určitě stojí. Mám schválenu a hned následně i zaplacenu letošní letní dovolenou. A kam že to bude? Další řecký ostrov, tentokrát Santorini. Takže jsem si sem hned připojil dva obrázky, které by v létě měly nahradit už ty z vlastní tvorby, neb na obou místech budeme. P.S. Na tom prvním na výletě, na tom druhém v podstatě každý den :-) 

Žádné komentáře: