neděle 15. března 2020

Co přinesou další dny?

Tento víkend už byl ve znamení vyhlášeného nouzového stavu a co se týká neděle, tak i s půlnocí na pondělí očekávaného vyhlášení karantény, přesněji zákazu volného pohybu osob mimo výjimek. Jednou z nich je cesta do práce a zpět do místa bydliště, což bude minimálně v pondělí můj případ, byť většina kolegů už přechází na práci z domova. Ne že by to u mne nebylo možné, ale s ohledem na zatím ne zcela zajetou obsluhu nouzového stavu jsem usoudil, že pro určitou koordinaci a bezprostřední přístup k provozovaným technologiím, tedy že se nebudu spoléhat na kvalitu internetového připojení z místa bydliště, bude lepší těch aspoň po těch prvních pár dnů dojíždět do hradecké kanceláře. Vlastně tam jsem chtěl být i kdyby nouzový stav nebyl, neb jsem se objednal na magistrátu na výměnu řidičského průkazu. Tam si ale raději ráno zavolám, neb tuším, že toto asi nebude věc, která by spadala pod kategorii "vyřízení nezbytných záležitostí". Jinak dny před vyhlášením nouzového stavu byly v Praze, samozřejmě už za zvýšených opatření, pátek 13. ale už v Hradci Králové, kdy jsem cestou domů zjistil, že konec kolony kamionů čekajících na odbavení do Polska sahá až na konec D11. A víkend už v podstatě jen doma, tedy v domě či na zahradě mezi ploty, tam na čerstvém vzduchu s nůžkami v ruce, aby pod střechou pergoly zmizel zbytek větví z jarního prořezu stromů.


Žádné komentáře: