neděle 6. září 2009

Téměř vždy na první otočení klíčkem

Přípravy na letošní 13. ročník Královehradecké veterán rallye skončily až v sobotu ráno. Počasí sice nic moc (střechu ale nebylo třeba zatahovat), tak díky za něj, neb mohlo být i horší. A tak hurá do Hradce Králové na nádvoří Regiocentra (bývalý pivovar), kde zbývá ještě se spolu s posádkou prezentovat, vyslechnout si pokyny na trasu a po krátkém předvádění se divákům ostrý start. Trasa i program byly opravdu zajímavé - pevnost Josefov u Jaroměře, oběd (pro posádku, já jsem dostala příděl vody a trošku toho speciálu) v motorestu Arkus a přes Hořiněves, Mokrovousy (opravdu vřelé přijetí na této průjezdní kontrole obohacené domácími koláčky) a po druhé hodině tu byla zastávka v parku přímo před zámkem Hrádek u Nechanic. I zde se posádka občerstvovala, pro mě zde byla ale jen voda. A po krátkém odpočinku (zájemci absolvovali prohlídku zámku) cesta zpět do HK, kde slibně rozjetý závod co do již získaných bodů na trase dostal těžkou ránu při zastavení na přesnost na Urlichově náměstí. Potom již se prodrat diváky přes Malé a Velké náměstí (probíhající Slavnosti královny Elišky) do cíle trasy - zase před Regiocentrum, aby po dojezdu všech do cíle program završila spanilá jízda všech účastníků kolem historické části města. Potom již program pro posádky - vyhlášení výsledků a na závěr večerní posezení obohacené přes ulici probíhajícím večerním ohňostrojem, který uzavíral bohatý sobotní program na obou náměstích. Já jsem si spolu s dalšími veterány dala po tuto dobu kratšího šlofíka, abych byla fit ještě na desítku sobotních večerních kilometrů do místa nočního parkování, kde si moje posádka před usnutím ještě chvíli třídila u červeného vínka své dojmy z opravdu povedené sobotní akce. A jak bývá obvyklé, vše je i patřičně dokumentováno, takže pro zájemce je přiložena adresa, kde jsou uloženy všechny pořízené fotografie : http://picasaweb.google.cz/vipmiroslav/HradeckaRallye5909?feat=directlink

Žádné komentáře: