pátek 21. prosince 2012

Den kdy (ne)nastal konec světa

A jak to tak vypadá, ani nastat neměl, neb konec jednoho byť na naše zvyklosti opravdu dlouhého kalendářního období jednoho baktunu trvajícího 5125 let spojeného s všude zmiňovaným kalendářem neznamená nic jiného než přechod do období dalšího. A že je to důvodem oslav, netřeba zdůrazňovat. A tak na jedné straně vyděšení resp. pobláznění jedinci, na straně druhé příchod nového baktunu na ulicích a v barech slavící obyvatelé Guatemaly, Hondurasu, Salvadoru a Belize, jejichž kořeny sahají právě do starověké mayské kultury. A ani s tou srážkou s tajemnou obří planetou Nibiru se to nějak nevyplňuje (teď už by měla být vidět, či by ty z nás, co mají být zachráněni, už měli dávno upozornit zelení mužíčkové Zetas, má-li to ještě vůbec stihnout), tak zpátky na zem a jedeme dááááál! Teď ale vážně, já jsem ten správný čas, na který výše zmiňovaní čekali, prostě prošvihl a o tom, že nenastal konec světa jsem se musel dozvědět z telefonátu od koledy hodinu poté :-) Zajímavé, já jsem nezjistil, že se něco stalo, on mi volal že se nic nestalo. My jsme se tím časem zřejmě projedli, když jsme dnes trošku potrénovali před svátky a ochutnali rybí polévku a smaženou klobásu:-) Mnohem důležitější je ale fakt, že do konce roku svátky a dovolená, žádné služební kilometry v autě atd., atd. Prostě po trošku hektickém závěru roku "zasloužená hibernace". Tak se tam jdeme se skleničkou něčeho na zahřátí pomalu posunout :-)

Žádné komentáře: