úterý 2. prosince 2014

Na noc z pondělí na úterý hodně lidí nezapomene

Já sice nebudu ten, jehož zážitky jsou z kategorie nezapomenutelných, ale přece jen mne to neminulo. Včerejší večer jsem poměrně s obavami sledoval situaci a s přibývající vrstvou ledu na zámkové dlažbě dvora přemýšlel, jak se dnes dostanu do Prahy, kde jsem nutně potřeboval být. Nakonec zvítězil o chvilku časnější odjezd s očekáváním, že se nějak na silnici vyšší kategorie od nás "dolů kopcom" dostanu a tam už to bude udržované. A ono to vyšlo, když hned po pár desítkách metrů ledovatky místní komunikace už další cesta byla upravená a postupně se to lepšilo až po nájezd na D11, o kterou už bylo náležitě postaráno a byť jízda byla opatrnější, žádné větší zpoždění na příjezdu do Prahy jsem nezaznamenal. A zpátky to bylo podobné, byť pomalá jízda na Jižní spojce byla spíš zaviněná tím, že se na ní objevilo ještě více aut, než obvykle, neb okolní silnice měly se sjízdností problémy, takže bylo třeba pro průjezd Prahou maximálně využít upravené Jižní spojky. D11 samozřejmě v pohodě, aby posledních 10 km po sjezdu z ní už definitivně připomenulo, že je tu prosinec. P.S. Hory prý na sníh teprve čekají!

Žádné komentáře: