úterý 6. ledna 2015

Tři králové jazýčkem na rameni vah

Snad nebo už určitě (?) Určitě! Neb jednou to "nestíhání", co provázelo většinu dnů loňského roku, aby se vše na chvíli zklidnilo v jeho samotném závěru, už musí skončit. Mohlo by se zdát, že dnešek, kdy jsem se snažil z první letošní Prahy dorazit tak, aby se mi podařilo u nás ještě zastihnout koledníky, měl být tím základem. Ale jak to tak bývá, většina věcí se nemění mávnutím proutku, tak základem sice byl, neb tentokrát to už bylo téměř OK, ale jen téměř, Což znamená, že sice jen o 10 minut, ale přesto jsem nestihl a mou tradiční antisklerotickou pomůcku na dveřích jsem už viděl jen napsanou. P.S. Koledníkům to ale vůbec nevadilo a já? Zítra se zkusím zlepšit a navíc už si zase ráno budu moci podle něčeho zkontrolovat, zda jsem doma nenechal klíče, mobil ani brýle :-)

Žádné komentáře: