neděle 12. dubna 2015

Nakonec počasí vydrželo i v neděli

Takže bylo možno pokračovat v likvidaci následků zimy, úpravách jarního bujení na zahradě i v drobné údržbě. Ta však byla trošku narušena tím, že jsem si na podzim někde uložil sadu vrtáků do betonu a v čase, kdy jsem si myslel, že po nich sáhnu a dodělám předvrtané otvory v novém vratovém sloupku na potřebnou hloubku a průměr, jsem je nenašel. A nepovedlo se mi to ani odpoledne, kdy jsem tomu věnoval ještě chvilku času. Místo vrtáků jsem však nalezl jiné součástky, které byly na zimu odmontovány a čekají v příštích dnech na vrácení na jim příslušné místo. Vedle pokračovala brigáda na úpravě zadní části zahrady a k tomu všemu docela přálo i počasí. Třeba hydraulickým pístům na výklopných oknech ve skleníku ani dlouho netrvalo, aby v tom teplu začaly fungovat a odpolední káva byla i dnes venku. Ale spíše taková rychlovka,  dnes bez bábovky, která zůstala ve spíži. Ale káva byla zase se skořicí :-)

Žádné komentáře: