pátek 21. října 2016

Nejen dům září novými barvami

Návrat z výjezdní porady provázelo střídavé počasí, ale pršet z toho začalo, až když jsem už chvilku pobýval doma a přemýšlel, odkud se do toho pustím, abych pokračoval v tom, co se povedlo, když jsem nebyl doma. V neděli odpoledne už bychom na to měli být zase dva. Plány velké nejsou, neb na zítřek je plánována tradiční podzimní návštěva Olomouce. Tentokrát bude cesta za příbuznými ještě doplněna procházkou celého historického centra, tak uvidím, jak je to s pamětí, neb v některých místech jsem asi byl naposledy, když jsem sem jezdil jako dítko školou povinné na prázdniny :-) P.S. A když se po podvečerním dešti objevila nad vesnicí duha, nemohl jsem jinak, než všeho nechat a jít se na ni podívat a taky si ji vyfotit.
 

Žádné komentáře: