neděle 23. dubna 2017

Do kůlu v plotě jsem měl tento víkend daleko

V tomto víkendu jsem se opravdu nenudil. A bylo to od všeho něco, neb motto pro tento víkend už někdo použil pro název jednoho filmového trháku, tedy "Sám doma II". A jelikož počasí maximálně svědčilo leda tak domácím pracím či různým návštěvám, tak jsem i tak činil, abych si na závěr i trošku "zaoslavoval" při příležitosti dalšího uplynulého roku v "jedné z mých životních statistik" :-) Ne všechno však pocházelo z "domácí tvorby", takže jelikož pečení stejně jako obsluha automatické pračky zůstává činností, ke které jsem cestu nenašel, tak jsem to něco k sobotní odpolední kávičce (samozřejmě s větším množstvím mléka) na rozdíl od obědů svěřil do rukou odborníkům. A jelikož se počasí aspoň na závěr víkendu umoudřilo, tak mi nic nebránilo nedělní jehněčí kleftiko jít "rozchodit" a něco mále zase posunout do blížícího léta kolem domu. Jedním z viditelných výsledků je hromada zahradního odpadu po jarním sestřihu stromů a keřů, které, jak doufám, stráví na samém konci měsíce oheň spojený s pálením čarodějnic.




 

Žádné komentáře: