středa 27. února 2019

Končí únor a se zima už má "na kahánku"

Ani včerejší ranní jízda nevybočila z obvyklého "formátu". Tentokrát ale "modrý" maják a odtahovka už byly v odstavném pruhu, takže před Prahou žádná kolona. To, že byla o kousek dál, hned na Štěrboholské spojce, to asi netřeba zdůrazňovat. Jinak je to týden s "delší" Prahou, takže i s podvečerním výhledem z hotelu před cestou na večeři. Po delší době jsem opět zavítal do restaurace U Havlíčků a zrovna spojil svůj pobyt zde s návštěvou na Nuselské. Číča zrovna dojídala, tak jsme ji nechali a s domácími jsme dali řeč, co nového. Poté jsem se seznámil s přípravou slizu (aktuálně prý dětský hit v oblasti hraček), ukázal, že mi ani Lego není cizí, abych se po cca hodině odebral zpět na hotel a pokračoval v rozdělaných věcech, na kterým se budeme věnovat zítra dopoledne ve firmě. Nové čerpadlo už je u instalatéra, takže by to v pátek mohlo klapnout a mohl by skončit "problém" s užitkovou vodou do domu. Zítra vše potvrdí. P.S. Jakoby někdo tušil, že po včerejší večeři už není místo na moučník, ale že dnes by byl na místě. Že to budou tyto parádní "kapkejky", to ale bylo velké a příjemné překvapení. A nebylo poslední, neb se mi dnes zase jednou podařilo dorazit domů autem dříve než podvečerní rychlík z Prahy zastavil na hlavním nádraží v Hradci. A to jsem mu navíc ještě dal na přejezdu v Dobřenicích přednost :-)




Žádné komentáře: