pondělí 1. července 2019

Ode dneška má naše pergola ostrahu


Tajemno provázející avízo doručení narozeninového překvapení, jehož původně zamýšlená velikost prý měla vyhovovat jeho transportu v tašce normální velikosti, vystřídal hned po otevření kufru auta a poté i mých zavřených očí údiv. Zprvu nad jeho velikostí, poté nad úžasným nápadem, který by prý měl dle obdržených instrukcí a popisu svými vlastnostmi trošku charakterizovat mou maličkost. Když jsem ale o tom před chvílí při hledání jejího umístění přemýšlel, zjistil jsem, že všechno má svůj úhel pohledu. Vždyť sova je i noční pták a s mým ponocováním to je úplně opačně. Sova je také strážce, tedy určitý symbol ochrany, kde já mám určitě také rezervy. Tak jak to zařídit, abychom si to naše setkávání, které nás čeká, neb rozhodně nepůjde na krbový rošt, abychom si na ní udělali buřty, užívali oba? A představte si to, ono to půjde. Já si budu svým pánem v domě, ona v pergole, kterou bude v noci, kdy já budu spát, hlídat, a já zase na druhou stranu občas si do pergoly přijdu „zaponocovat“ a vyměnit si/či načerpat nějaké to moudro, byť i zde bych to viděl s určitou rezervou.

Žádné komentáře: