neděle 13. října 2019

K dosažení dnešního cíle chyběla cca stovka

Čeho? Metrů, neb řeč je o dnešním krásném ránu, kdy jsem na křižovatce za obcí to vzal opět vpravo a bylo jasné, že nejkratší cesta domů nebude kratší než 8 km. A jelikož jsem byl s mezčasem na prvních 5 km spokojen (26:51), tak proč dnes si rovnou nezměřit tu desítku. Ale abych i ten konec měl po silnici, neb se mi nechtělo přiběhnout lehce zablácený z lesních cest, znamenalo to, že k té desítce bude třeba ještě něco přidat. Ale to už bez stopek :-) A jak to dopadlo? Asi bych měl být spokojen, že mi to stále ještě takto běhá, ale chtěl jsem to dnes pod 55 minut. Ale k tomu chyběla právě ta cca stovka metrů. Tak třeba příště, byť v tak krásném počasí, navíc kromě jednoho kratšího otevřeného úseku dokonce téměř za bezvětří,  to už asi nebude.

Žádné komentáře: