neděle 12. dubna 2020

Jizerská 50 - repete u televize

Přestože počasí lákalo ven (v současném stavu sice jen tak maximálně na zahradu, ale ven), rozhodl jsem se dnešní dopoledne strávit u televize. U záznamu z letošního 53. ročníku závodu ČEZ Jizerská 50, jehož jsem se účasnil. Nejen abych si připomenul jeden ze svých úžasných zážitků očima televizního diváka, neb ani ti, co tam byli jako diváci účastni tohoto závodu, neměli šanci tolik toho vidět. Co dodat? Po shlédnutí závodu v podání těch nejlepších, mimochodem v čase, kdy končil TV přenos, já jsem byl někde těsně před polovinou trati, tedy před Jizerkou, jsem si ten svůj zážitek ještě doplnil. A hlavně propojil si řadu momentů z něj i se svými prožitky na trati.  Navíc s vědomím, že svou účastí i v tom dnešním "virtuálním" závodě jsem jako jeden z více než 20 000 jeho účastníků přispěl do Liberce na dobrou věc.

Žádné komentáře: