úterý 21. prosince 2021

Počítadlo se konečně překlopilo do plusu

Aneb už se nebude ubírat ze dne a přidávat noci, ale dnešní pátou odpolední (pro ty, kdo chtějí být přesní, tak v 16:59 hod.) se to otočilo. A byť hodně pomalu se začalo se ubírat z noci a přidávat do dne. Jinak včera večer  po návratu z předvánočního toho shonu ve městě, byť už to nebylo o shánění dárků ale nakonec spíše jen o procházce historickým centrem, padl nápad vidět i vánoční strom v Pardubicích. Rozsvícený, na rozdíl od toho hradeckého, který jsem viděl sice už párkrát, ale přes den. Takže jsem si zopakoval jedno obvyklé "pracovní ráno" se vším všudy, abych se v Pardubicích objevil ještě než se strom po pondělní noci zase zhasne. Nakonec Pardubice nebyly jen o těch několika pohledech na Pernštýnském náměstí. S řadou míst na dnešní trase se objevily i vzpomínky na léta zde strávená. takže nebylo se čemu ani divit, že chytré hodinky mi právě dnes oznámily, že se mi povedlo splnit cíl, který jsem si dal, když jsem se s nimi "skamarádil". Tedy dostat počítadlo kilometrů na hodnotu 10 000. A nakonec nebyly k tomu třeba ani tři celé roky. P.S. Zítra to sice bude ještě jednou o městě, ale to už jen o rychlém doplnění těch pár nejnutnějších a hlavně čerstvých věcí pro vánoční stůl. Že to bude rychlé, tomu až tak nevěřím, takže bude třeba se na to i řádně obléknout, neb na příští dva dny jsou očekávány mrazy, které by mohly atakovat "rekord" této zimy pro naše končiny, tj. dostat se pod -5°C. Kolik to bude, uvidíme. Mimochodem ještě nedávno -5°C pomalu nebylo vnímáno jako nějaký větší mráz, ale tentokrát se k tomu má přidat vítr, takže pocitově to prý bude mráz určitě.




Žádné komentáře: