pátek 22. července 2022

Hrádek, ale tentokrát tou delší cestou

Když dnešní počasí nedoznalo proti úterý téměř žádnou změnu, snad jen ten občasný lehký větřík byl navíc, řekl jsem si ráno, že si dnes aspoň změním plány na dopolední "vyvětrání se" někde v lese. Když jsem za Těchlovicemi zjistil, že by byla škoda se vracet stejnou cestou, navíc když v povzdálí byl vidět kostel v Hrádku, od kterého už zámek "pár kroků",  bylo jasné, že dnešní "otočka" bude právě tam. Že jsem tam byl v úterý, to bylo nepodstatné. Zejména když jsem "minul" místní kavárnu a občerstvení si nechal až na doma. Dnes už tomu ale bylo jinak, neb těch kilometrů zbývalo ještě dost a už tam jsem dorazil s "desítkou" v nohách. Na závěr dvě dnešní zjištění. První, že i za humny stojí zajímavé stavby, a druhé, že zajímavým zážitkem je "masáž" dolních končetin proběhnutím "srnčí uličkou" v poli právě dozrávající pšenice. Ale aby zážitek byl "úplný", třeba být i patřičně zpocený, aby účinek klasů a hlavně osin byl maximální :-) P.S. Jestli se na chvíli ochladilo o stupeň či dva, či včera večer spadlo pár kapek, které se ale stihly během chvíle vypařit, tak to v místních končinách bylo asi maximum z té avizované změny počasí.




Žádné komentáře: