čtvrtek 8. září 2022

Dvě krajská města ve dvou dnech

Začátek týdne mne tentokrát "přivázal" k domu, neb byl nejen o plánování, ale už i o prvních konzultacích k řešení úprav v domě a kolem něj s těmi, co tomu nejen rozumí, ale umí to i realizovat. Takže obvyklé návštěvy a zařizování věcí, které jsem si nechával až "po prázdninách", se dostaly ke slovu ve středu a ve čtvrtek. Tentokrát už nestačilo jen jedno krajské město, takže jsem si připomenul i "cvrkot" v pracovní den v tom druhém. Mimochodem když jsem tam kousek cesty absolvoval i trolejbusem, marně jsem přemýšlel, kdy jsem tam tímto dopravním prostředkem jel naposledy. Možná tomu bylo ještě za dob studia, neb jinak to je autem, pěšky a výjimečně  autobusem. Počasí přálo po oba dny, takže nebylo od věci, kdy jsem si i v Pardubicích trošku zašel "za historií". V Hradci to už patří k normálu, když si tam člověk vylepší polední čas "obědem na plechu". Tam jsem zase trošku "znejistěl", když jsem se rozhodl využít od Adalbertina služeb linky č. 16 a svézt se s ní do Stěžer, kde na mne čekalo auto, které jsem měl odvézt domů. Proč? Nabyl jsem pocitu, že jsem si nezakoupil tu správnou jízdenku, neb na takovou okružní jízdu to asi chtělo nějaké II. či dokonce III. pásmo. Ale dodatečně jsem zjistil, že by mne to čekalo, jen kdybych měl Městskou kartu a ne papírovou jízdenku. P.S. Auto jsem dovezl nejen v pořádku, ale i dokonale umyté, neb na těch pár kilometrech jsem se dostal do přívalového deště, který mi dovolil doma před vraty z auta vystoupit až po deseti minutách čekání. Za tu necelou půlhodinu tu napršelo rovných 10 mm, takže v jednu chvíli málem nestačily kanály a obrubníky u silnice.




Žádné komentáře: