pátek 29. května 2009

Tak se mi to krátí, ...

Myslím tím počet dnů, které zbývají do úterý, kdy se budu balit. Nebudu skrývat, že se mi nebude chtít odejít, byť ten návrat bude do prostředí, které je mé domácí a kde mě také čekají ty nejlepší podmínky. Ale víme všichni, že v rámci "domácího válení se za pecí" toho nového zrovna moc neobjevím. Zde už to sice mám taky poměrně slušně "zmáknutý" - v podstatě tu lenoším stejně jako doma - ale zde k tomu ještě poznávám stále nové lidičky. A pokud se chtějí se mnou seznámit a nemají prázdné ruce, většinou nemám nic proti a někdy se předvedu i nějakým překvapivým kouskem, kdy mých deset kg váhy skončí na klíně překvapeného hosta. Ale jinak si nemyslete, že se za kousek nějaké dobrůtky kvůli nim nějak zvlášť přetrhnu. Dnes mě sice "trošku přizvedli", jak mě škádlili s kouskem mé oblíbené tyčinky v ruce. Ale nakonec "vyměkli" a já si mohl rozvážně dojít pro pamlsek, nechat se pohladit a pozvolna odkráčet zpět do svého pelíšku, odkud jsem pozoroval okolní cvrkot. Pamlsky určitě nebudou chybět ani doma, zvláště v prvních dnech po návratu mých páníčků z dovolené, neboť jak se znám, budu chtít z toho stěhování se domů určitě zase něco vytěžit a dát jim patřičně najevo, že mě tu nechali tak dlouho samotného a že jsem tu nezlobil. Jak jsem se tu ale měl, to si ale nechám pro sebe. Zejména některé kousky, kterými jsem v posledních dnech občas potrápil svou opatrovatelku. Mohli by se třeba trošku zlobit a ta odměna, že se nechám nakonec přemluvit, vlezu do "přepravky" a doma budu dělat uraženého jen málo, by mohla být menší :-) Na druhou stranu ale nesmím být nelida, vždyť si tu dovolenou zasloužili. Určitě tak, jak já se těším na ně, oni zase na mě. A chvilku potom, co dorazí z dovolené domů (snad se v příštích dnech trošku oteplí, aby nehledali zimní bundy:-), tu budou pro mě, Machalovic* kocoura Dudlu. Pozn.* Stačilo, aby si páníčci řekli "ANO" a já už mám jasno se svým "kocouřím příjmením". A autor článku ještě i zde dodává :"Jitko, vítej v Machalovic rodince" :-)

Žádné komentáře: