čtvrtek 28. července 2011

Na začátku byl kašlík nebo spíše jen takový chrapůtek

Občasné pokašlávání mne sice už pár dní trošku znervózňovalo, ale jelikož se vyskytovalo opravdu jen náhodně, říkal jsem si : "Vem to čert, vono si to nějak sedne". Když ale ve středu přituhlo a občasný kašlík přidal na síle tak, že v kanceláři občas znervózněl i kolegy, říkal jsem si, že s tím asi bude potřeba něco dělat. A když se dnešní ráno vše zopakovalo a v mezidobí se přidala i teplůtka, nebylo vyhnutí než zajít za odborníky. Když jsem tam směřoval a kašlík bylo slyšet na všechny strany, říkal jsem si, že mi snad budou věřit, že se nejedná o simulaci. Ale jako na potvoru, když se objevil odborník, kašlík jako když utne. A tak musely přijít na řadu testy. Byť ze začátku vše vypadalo, že je vše OK, nakonec se problém našel. Kašlík sice ustal nadobro, ale vyskočila teplůtka tak, že bylo rozhodnuto o hospitalizaci. Snad jen do zítra. A abych to nějak přežil, dostal jsem náhradní, byť jen na pouhé překlenutí vzniklé situace. Cože se to stalo? Ááále, začal drhnout ventilátor u chlazení v počítači a potom se definitivně zasekl, což mělo za následek, že se počítač začal přehřívat. A tak byl odstaven a do zítra si počká na servisního technika, který mi jej snad co nejdříve vrátí, neb v něm mám uloženo docela dost práce z předchozích dnů a fakt bych to potřeboval použít. Náhrada je opravdu jen dočasná a s omezenými možnostmi :-(

Žádné komentáře: