neděle 19. února 2012

Nepřizpůsobení rychlosti stavu a povaze ...

Jak otřepaná formulace v letošní zimě. A ani já jsem jí nezůstal ušetřen. Ve čtvrtek, sice se správným obutím, dle mne s přiměřenou opatrností, dostatečnou pozorností a rozumnou mírou předvídavosti, ale stačil kousek zledovatělého zasněženého a zatím ještě neuklizeného chodníku a bylo. Jediné, co zůstalo sněhem nedotčeno, byla taška s notebookem. Zbytek, tedy já, se celý nejen vyválel ve sněhu, ale i ty části, kterými jsem se dotknul pevné země, si řádně narazil. Když jsem se dal trošku do kupy, abych po pár desítkách metrů mohl bez větší pozornosti normálně vstoupit do firemní recepce, byť naražená místa o sobě ještě trošku dávala vědět, myslel jsem že je vše OK. Že není, ukázalo se, když jsem doputoval před dveře kanceláře a zjistil, že nemám klíče. Nic nenormálního, občas zůstanou doma, občas zůstanou v autě. Tentokrát jsem si ale byl jistý, že jsem si je z auta vzal. Po zápůjčce náhradních klíčů "kompletní osobní prohlídka", ale bez výsledků, tak mi došlo, že asi zůstaly na místě mého pádu. To však během tohoto času stačila údržba chodníků vybavená frézou s radlicí uklidit, takže nezbylo, než si nechat udělat klíče náhradní. Dva barevné klíče tak čekají na své objevení, až venku sleze sníh :-)

Žádné komentáře: