čtvrtek 31. května 2012

Ach ty baterie

Probuzení do dnešního rána nebylo jako obvykle doprovázené jasným signálem budíku na mobilu, ale jeho jakýmsi zakňouráním. Dobrá, nabiji si jej až v práci, neb stejně je brzo, tak jaképak volání. Ale když podobně zakňouralo i auto při startování, to už trošku zahlodalo v náladě. Ale po třetím pokusu, byť s určitým přemáháním nakonec motor naskočil, tak to taky bude nakonec OK a s tím jsem začal den. OK to bylo, dojel jsem do Prahy v pohodě, nabíječku na mobil našel na stole, takže pocit, že je vše řádně naládováno. Ten mne však přešel, když jsem v poměrném spěchu, neb jsme doma k večeru čekali návštěvu, chtěl odjet. Tehdy už to nebylo ani o zakňourání a tak, jelikož naše pražská doprava měla už po pracovní době a v širokém okolí nikdo neměl startovací kabely, abych to zkusil přes auto kolegy (pozn. z 1.6. - i to by bylo marné, odešel celý článek, takže se to mohlo podařit jedině přes opravdu silný zdroj), přišlo na řadu zavolání asistenční služby. Přijel docela brzy, bohužel novou baterku neměl k dispozici, takže po vyjednání vjezdu do podzemních garáží u ochranky a oživení auta jsem mu nabídku na přejezd celé Prahy do smluvního servisu odmítl s tím, že pomalu za stejnou dobu budu doma a odtud ráno to odvezu do servisu, kam auto patří (pozn. z 1.6. - to jsem ale netušil jsem že nenastartuji přes kabely z domácího auta). Když jsem šťastně dojel domů, opravdu jsem si oddechl, neb obavy, aby někde nezhasl motor, byly velké a zastavit na nějakém příhodném místě na Jižní spojce znamenalo zastavit provoz v půlce Prahy :-) Tak ráno do servisu pro novou baterií, neb tato je 7,5 roku již v provozu a jednou musela odejít. Snad to bude na počkání :-) Pozn. Z 1.6. - bylo, ale jelikož jsem ráno doma nenastartoval, musel technik přijet auto nejprve oživit k nám, abych pak já za jeho doprovodu jej mohl přistavit do servisu. Vše dopadlo dobře, takže díky všem. Jinak sice si to člověk nechce moc připouštět, ale jeho závislost na autě je čím dál tím větší, byť stále ještě o není jeho otrok :-)

Žádné komentáře: