středa 29. května 2013

Ano, zítra skutečně ještě není pátek!

A i kdyby to bylo pravda, tak se nějak pomalu není na co ani těšit. Podle dnešního počasí, tak i při pohledu na aktuální předpověď počasí na nejbližší dny by bylo možné se těšit nejdříve tak až na příští čtvrtek. Ale třeba se mýlím, neb i přes nepřízeň počasí se věci dějí, jak bylo vidno za odpoledního deště na protější budově :-) Dnešek byl docela náročný, tak přišlo k duhu pozdně odpolední (za poměrně zásadní změny počasí, kdy se na chvíli objevilo i sluníčko) odlehčení a po něm následující doplnění energie, které spíše odpovídalo tomu, jako kdybych většinu dne strávil někde na šachtě se sbíječkou v ruce. Takže ještě teď to cítím :-) P.S. A jak je to s tím pátkem? Začalo to ráno, když jsme se telefonicky s kolegou nemohli shodnout, kdy se potkáme. On mi nabídl zítřek, já jsem souhlasil a když jsem se loučil, tak jsem to ještě jednou potvrdil, že platí tedy pátek ve 13.00 hod., což jej trošku rozhodilo, neb v pátek se do Prahy nechystal. Vše se ale rychle uvedlo na pravou míru, aby za chvíli přišla další šleha. Srovnal jsem si program na druhou půlku dne (opět s domněním, že je zítra pátek) - tedy podle čtvrtka. A stalo se, že si mi povedlo doslova prošvihnout jedno jednání, kdy druhá strana trpělivě čekala až do konce, zda nedorazím a teprve potom se začalo zjišťovat, co se stalo :-( Do třetice už ale bylo vše O.K., takže ani návštěvu Alcione na Pankráci ani domácí návštěvu hned kousek vedle jsem už neprošvihnul.

Žádné komentáře: