úterý 7. května 2013

Tentokrát je tu hóóódně prodloužený víkend, .....

v jehož závěru bychom ale nemuseli přízemně mrznout :-) Ale nepředbíhejme, neb jsme teprve na jeho začátku. V úterý? Ano, díky zítřejšímu státnímu svátku a následující dovolené jsme už na konci posledního pracovního dne tohoto týdne. Den zajímavý hlavně tím, že na jeho konci se mi po delší době zase povedlo parkovat za jízdy na D11 a dorazit domů z Prahy téměř za dvojnásobnou dobu než obvykle. K tomu stačila jedna menší hromadná havárie na 32. km a než se člověk nadál, byla tu kolona v délce 3 km, ze které nebylo úniku. S odstupem času jsem ale na tom nebyl zas tak zle, neb chvíli poté, co jsem se vymotal z té kalamity, se sťuklo dalších šest aut. Tentokrát  o dva kilometry dříve, když se někdo pokoušel dostat se ven odstavným pruhem a takový nápad neměl sám :-( , a tak si tam kolonu užívají ještě teď. A jelikož jsem si dnes toho ježdění užil dnes málo, tak jsem v předtuše možného dalšího deště ještě chvilku potrápil sekačku na trávu, aby ta práce zůstala ještě v pracovním dnu :-)

Žádné komentáře: