pátek 5. září 2014

Dachstein to sice není, aneb pozdrav rodičům

Na můj věk jsem toho dnes slezla a nachodila taky docela dost. A taky jsem pomáhala "uklízet", když děda betonoval základ sloupku. A hlavně ještě předtím, když jel pro písek, tak jsem se s ním po vesnici vozila v kolečku. Tomu říkám poježděníčko, kam se hrabe kočárek :-) Se strejdou jsem se byla podívat na hafíky a králíky, něco jsme pochodili kolem, když jsem se seznamovala se sousedy nalevo i napravo a tak není divu, že jsem dnes ještě před poledním spaním si chvilku zdřímla babičce v náručí, takže odpolední spánek se posunul do doby, kdy se tu vaří odpolední kávička. Odpoledne jsme pak chvilku pozorovali letadla, což je dokumentováno i na jedné z fotek, která tu před zítřejším CIAFem nad námi trénovala, pak jsme ještě "přerovnali" pár kamínků na dvoře a teď už se napouští vanička, abych zase byla šik a po doplnění energie pořádnou večeří  odcházím se prospat, abych i zítra byla ve formě, neb se přijede podívat babi z PA. P.S. Mám se tu dobře a vy v Rakousku určitě taky, a tak to má být. Zdraví Ali a její servisní tým :-)

Žádné komentáře: