úterý 22. září 2015

Den bez aut - ale na Jižní spojce to vypadalo jinak.

Jakoby právě dnes těmi auty všichni vyrazili. Na to, že je úterý, byl ranní příjezd do Prahy téměř bez problémů, takže šlo usuzovat, že by dnes i provoz po zbytek dne nemusel být nějak silný.  Že to nebyl dobrý úsudek, potvrzovala desátá, kdy pod okny na magistrále 5. května směrem do města stále stála resp. pomalu pojížděla auta ve třech pruzích ve směru do centra. A většinou obsazena jednou osobou, takže pravý opak toho, co Den bez aut prosazuje. A vyjet dnes před šestou podvečerní a spoléhat, že v té době už by to mohlo být lepší, taky nevyšlo, Jižní spojka se od Průmyslové až na nájezd na D11 změnila v jedno velké parkoviště, takže dnes to bylo jak dlouho v práci tak i dlouho na cestě. P.S. I já jsem byl autem, i já jsem jak tam tak i zpět jel sám. Sice bych se mohl vymlouvat, že to bez auta nezvládám, ale možná, že kdyby člověk znal dopředu, jak dlouho bude dnes na cestě, tak by třeba mohla být volba jiná. A navíc cestou jsem se nemusel starat o řízení a mohl ukrojit něco ze svých pracovních restů :-)

Žádné komentáře: