pátek 4. prosince 2015

Den vyplněný do poslední minuty

A takový byl právě odešlý čtvrtek. Začal pohodovou jízdou do Prahy, kdy už bylo vidět, že se blíží konec týdne, pokračoval v poměrně svižném tempu několika pracovními jednáními, aby v odpoledních hodinách o trochu dříve než byl plán, následoval přesun do Benic, kde probíhalo setkání klíčových pracovníků naší firmy a já jsem si tam jel převzít jeden z projektových týmů pro řešení témat 1. pololetí příštího roku. A jelikož jsem tam stihl dorazit v čase, kdy měli pauzu pro odreagování se některou ze zde provozovatelných sportovních aktivit, přidal jsem se a na úvod jsem se více než hodinu a půl honil po kurtu s raketou v ruce za badmintonovým míčkem. Odtud už byl přechod k mému týmu "naprosto plynulý", abychom si zbytek řekli po večeři a chvilku spolu strávili i na "nepracovním poli" při disciplínách z kategorie "rychle nabyl a ještě rychleji pozbyl" :-) A aby to bylo úplné, na závěr průjezd celou Prahou i po D11 ve stylu jako "nůž máslem". P.S. Teď nezbývá než se trochu prospat a pak si užít po delší době zase jeden den dovolené a s ním i navazující víkend.

Žádné komentáře: