pondělí 1. února 2016

Déšť je nejlepší prospat, domácí ale museli do práce

Což jsem po ranním proběhnutí, vyluxování misky granulí a doplnění nějaké té tekutiny, neb pitný režim se musí dodržovat, taky udělal. A z boudy jsem vylezl, když domácí dorazil odpoledne z práce a přišel si pro mne. Shodou okolností v té době už jen drobně mžilo, takže nebyl problém s krátkou procházkou ani s jeho snahou mě unavit neustálým házením míčku. Hádejte, koho to přestalo bavit? Jeho, prý ještě něco musí udělat za světla, což nakonec byla i pravda, jak jsem se pohledem do skleníku přesvědčil. Vypadá to, že už s nějakou větší zimou domácí nepočítají. A taky jsem se bavil při fotografování, konečně mám i já své "selfíčko" :-) Teď ještě párkrát udělám zlého psa a zaštěkám na ty, co kolem nás chodí do hospody, abych za chvíli dostal večeři a pro dnešek už zůstal až do rána boudě, neb vyvětraný jsem až dost.
 
 

Žádné komentáře: