neděle 31. ledna 2016

Větrná neděle a pozdrav do Passo del Tonale

Sice ten dnešní vítr měl do toho, co v noci a dnes fičel na horách, co do rychlosti daleko, ale i tak stačil k tomu, že jsme se z odpolední procházky vrátili docela vyfoukaní. Vlastně jen on, neb já jsem na takový čas od přírody dobře vybaven. A tak mi jak dopoledne tak i po návratu  z procházky nedělalo problémy si trošku ještě pospat na "zámkovce" u garáže, zatímco on spěchal na něco teplého pro zahřátí. Jinak v podstatě normální den, kdy mohu být  celý den na zahradě a dvoře. Ráno jsem spořádal misku granulí s takovou rychlostí, že než se stihli vrátit s miskou vody do kotce, už jsem běžel s prázdnou miskou naproti. A taky jsem mu i trošku asistoval u květinového jezírka a u krmítka pro ptáky :-) P.S. A abych nezapomněl, děkuji za pozdravení, jsem OK a společně s domácími zdravím do Passo del Tonale i já.
 

Žádné komentáře: