úterý 29. března 2016

Nakonec konečná až u Novotného lávky

Původně to vypadalo, že skončím u Café Na půl cesty v parku na Pankráci, neb jsem se tam potkal s bývalým kolegou a napadlo nás, že bychom, zejména když je venku tak hezky, se tam na chvíli posadili. Ale ne vždy první nápad je ten nejlepší, takže když jsme se dohodli, že lepší bude se potkat na trošku déle a někde u oběda, tak jsem pokračoval dále. Pohled z Vyšehradu jsem tentokrát nechal stranou a dnešní cíl byl vltavská náplavka. Díky počasí tam bylo docela živo a ani jsem se nenadál a octnul jsem se u Tančícího domu, odkud byl už jen kousek k Národnímu divadlu a před panoráma Pražského hradu. A když jsem usoudil, že je při krásném počasí škoda někde lézt do metra,  padla volba na pěšky i pro cestu zpět. Takže jsem se na Vyšehrad přece jen kouknul - z druhé strany z Nuselského mostu J P.S. Pak už to bylo zajít někde na Pankráci na nějakou lehčí večeři na závěr tohoto po všech stránkách docela náročného dne a trošku se připravit i na zítra, abych stihl nějaký dřívější vlak. Díky celodenním zácpám na nájezdu na D11 a několika uzavírkám za Prahou soudím, že bych zpět tentokrát mohl být dříve než autem s kolegou, který mi na zítřek v pozdějším odpoledni nabídl odvoz do HK.




 

Žádné komentáře: