čtvrtek 24. března 2016

Oba jsme mysleli, .... silnější a vyšší zvítězil

Na samý závěr dne a následně i cesty autem domů na tentokrát hodně dlouhý víkend díky zítřejšímu a pondělnímu svátku se doslova pár kilometrů před cílem cesty objevil problém. A to na úzké spojovací silnici mezi Syrovátkou a Roudnicí. On se vlastně neobjevil, on vznikl tak, že při míjení se jsem jak já v osobním tak i ten v nákladním autě předpokládali, že přibrzdí či více uhne ten druhý. Vlastně já jsem předpokládal, že uhne ke kraji stejně jako ostatní náklaďáky, když se tam velmi často míjíme. On přiznal, že to tam nezná tak, aby si dovolil zajet více ke kraji a tak čekal,  že to budu já který zastaví a opatrně se mineme. Což jsem zase nepředpokládal já a malér byl na světě. Odneslo to moje levé zrcátko a poškrábané boční sklo. On to měl bez škrábnutí. A tak jsme si to sepsali, podepsali, já jsem opatrně s tím odjel do servisu a  pokud se nestane nic mimořádného, ve čtvrtek bude auto zase pojízdné. Do té doby bud nebo vlak J P.S. Příště už budu spoléhat jen sám na sebe L

Žádné komentáře: