úterý 23. srpna 2016

Pozdní odpoledne kolem Botiče

 Tentokrát to byla Praha již od samého začátku týdne, neb se ukázalo, že abychom se o něčem dohodli, bude nutno si všechno o tom i kolem říci z očí do očí. Což sice včerejší úvodní schůzka splnila, ale pokračování jednání ke druhé záležitosti se, bohužel, posunulo o týden díky tomu, že kolegu chytly plotýnky L Naštěstí se až na jednu výjimku podařilo všechny účastníky pozvané do Prahy obvolat, aby do Prahy necestovali. A my "v Praze přítomní" jsme si v čase, který k tomu byl vyhrazen, řešili svoje resty J. Když už to všechno bylo předem tak naplánováno, tak jsem navíc slíbil, že jsem schopen po dobu dovolené domácích z Nuselské "udržet jejich kočku při životě", takže jsem svůj program v Praze ještě doplnil o zajištění jejího „stravování a úklidu poté“. A když už jsme byli u toho jídla a zbyla chvilka času, abych myslel i na sebe. Proč se v pozdním odpoledni nejdříve ale kousek neprojít a teprve pak to spojiti s nějakým jídlem pro sebe. Jelikož jsem si za „bod obratu“ vybral Grébovku, hledal jsem něco kolem. Vzpomněl jsem si, že má bývalá kolegyně šla pracovat do vegetariánské restaurace Plevel, tak byť jsem nevěřil, že tam ještě je, jsem si řekl, že by to tam nemuselo být od věci.  Dokonce to vypadalo, že bych si i něco vybral. Ale nakonec jsem to nějak nedal  a zvolil návrat do Nuslí s tím, že cestou třeba padnu na něco jiného … Ale ani Stavros za rohem, ani Gulliver pod kopcem, takže, vlastně jak jinak, skončil jsem (a rád) U Havlíčků. Ale pozor, úterý je zde i o něčem jiném, což nakonec rozhodlo. Prostě umí tu nejen českou klasiku, ale není jim cizí i středomořská kuchyně! Zítra ještě dvoje krmení a něco do "klapátka" na čtvrtek na ráno a tím Praha pro tento týden končí. P.S. Jak to tak vypadá, tak dnes stehně jako včera slečně Kočičkové chutnalo :-)




 
 

Žádné komentáře: