úterý 27. prosince 2016

Ani na auto se nezapomnělo

Jak bych taky mohl, zejména když se blíží termín jeho kontroly a následky mých předvánočních jízd, zejména té jedné, byly výrazně patrné nejen na přední části karosérie, ale i na spodku. A tak jsem se rozhodl svěřit auto do důkladnější péče odborníkům. A jelikož to má být o opravdu důkladné péči, tak tam auto bude muset zůstat do zítra. A jak zpátky? Zase jednou to bude busem a jelikož mi do jeho odjezdu zbyla chvilka času, poděkoval jsem za nabídku odvozu a pěšky se (v poměrně silném větru) "vyvětral" cestou z Kuklen na autobusový terminál. A jelikož jsem zvolil nejkratší trasu, seznámil jsem se cestou s řadou zákoutí, o kterých jsem neměl ani tucha, že se v Hradci Králové nacházejí. P.S. Taková hradecká "Kampa", že? A když už jsme byli u toho čištění, tak se nezapomnělo ani na běžky. Termín blížící se dovolené byl tím signálem, aby z nich konečně zmizely zbytky loňské mázy, což se s postupem času nakonec ukázalo jako velmi rozumné, neb nechat si skluznice zapatlané zbytky klistru k očištění až těsně před odjezd se nemuselo vyplatit :-)

 

Žádné komentáře: