středa 17. května 2017

Dnes se láme půlka pracovního týdne

A jí ve vleku v dalších dnech přijde další teplotní zlom v letošním počasí. Po několika dnech, kdy odpolední teploty se blíží pomalu ke 30°C, by to mělo zase spadnout někam k 15°C a počasí by nemělo být zejména na víkend nic moc. Ale ten je teprve před námi až za několik dní, tak uvidíme, jak to nakonec dopadne. Dnešní probuzení pod michelskou vodárenskou věší tomu stejně tak jako včerejší sen zatím nenasvědčuje. A o čem byly první dva dny tohoto týdne? O všem možném a když se na to podívám, tak to bylo jako na houpačce. Však jsem u ní i to úterý nějak zakončil:-) Na D11 opět pár úseků svedených do jednoho pruhu, takže obvyklá nervozita při "zipování" do něj (já nevím, že to těm lidem nedojde, neb právě ten zmatek při sjíždění do jednoho pruhu je rozhodující příčinou každé zácpy na silnici). Jízda zpět včera odpadla, neb jsem zůstával tu přes noc, takže ji vystřídala večeře U Havlíčků, kam se do nabídky vrátila "třináctka" Granát, takže večeře opět neměla chybu a stejně tak ani večerní výměna názorů na svět s Ali", za níž jsem se po večeři, než jsem se postil do úterních pracovních restů, stavil. P.S. A konečně jsem našel to místo, o kterém tak často na svém Twitteru píše "hradní mluvka":-).
 
 

Žádné komentáře: