pondělí 1. května 2017

První máj tu květy zrovna nehýřil


U těch stromů, co stihly vykvést po sérii velmi teplých jarních dnů, už květy opadaly (některé kompletně díky mrazivým dnům, které to teplo vystřídaly) a ty ostatní teprve na svůj rozkvět (tak do týdne) čekají. Takže jediným řádně kvetoucím stromem, přesněji stromkem či ještě lépe stromečkem je bonsaj jabloně. Tak se tu věci mají. Ale i s tím jsme si dokázali na 1. máje poradit (a nikomu na hlavu nespadla :-)). Jinak ale těch "přízemních" květů už je tu docela dost, byť ještě na některé si ještě chvíli počkáme. Dnes bylo sice o poznání tepleji, ale ten studený vítr tu o sobě dával vědět více, než včera. Takže to s tím oteplením bude hodně postupné. Jinak za takových podmínek by včera rozhodně nešlo zapálit jakýkoli venkovní oheň. Ale odpolední cappuccino se dalo venku zvládnout, dnes navíc v Clifově společnosti. Teď se ještě dát po tom odpoledni na zahradě trochu do pořádku a pak vzhůru za kulturou :-) Eva Holubová se svým představením Hvězda čeká v sále Filharmonie Hradec Králové.
 

1 komentář:

Tynka_125 řekl(a)...

Já mám první máj a celý květen ráda :-) Jaro je moje nejoblíbenější období :-) Všechno krásně kvete, je teplo, takže mám hned lepší náladu, když vyjdu ven :-) Letos jsem se navíc od přítele dočkala parádního překvapení. Objednal si totiž doručení květin Praha , a když nám kurýr zazvonil u dveří, tak jsem vůbec nevěděla, co mám říct.