pátek 16. února 2018

Z plánů na dnešek asi dopadne jen ta klobása

Proč? Protože to ostatní, tedy běžky a k ní na doplnění energie ještě do polévkového talíře porce žurku plánované dnes do polských Jakuszyc, jsem před chvílí odpískal. Přijet tam kolem jedenácté, počítat s nějakým poledním posezením a návratem do šesti, to by na běžky moc nezbylo. Co byla ale klika, že nikdo z oslovených "ke spolujízdě"  nakonec nepotvrdil účast. Jinak u nádraží na parkovišti zmrzli, neb já jsem ani neměl na mobilu zapnuté zvonění. A úvaha, že bych si zajel někam blíže, po pár minutách taky vzala za své. Prostě trošku jsem podcenil to, že se většinou probouzím brzy ráno, takže jsem nepovažoval za potřebné si nastavit na mobilu zvonění. A dopadlo to tak, že mne před chvílí probudilo až zvonění domovního zvonku. Ale i zde byla reakce pomalá. Než jsem se "probral", poštovní auto už bylo na druhém konci vesnice. P.S. Ale dovolenou nevzdávám, takže si po snídani půjdu užít zimy aspoň procházkou do čerstvě zasněženého lesa s fotoaparátem v ruce. A ty fotky sem pak rovnou připojím.
 

Žádné komentáře: