úterý 8. května 2018

Dnes už "dobrý", "velmi dobrý" je příští cíl

Po včerejší "samotce" ve firmě, kdy jsme na celém patře byli dva, což ale způsobilo, že jsme se každý věnoval svým restům, pro které jsme byli tento den v práci a nebrali si dovolenou, následoval podvečerní pololetní "pokec" s bývalým kolegou, který se trošku protáhl a tak bylo třeba na místě doplnit i energii. Na rozdíl od těch předchozích, kdy jsme se rozcházeli, že si dáme vědět, kdyby něco, včera to něco z plánů už zaznělo rovnou. Tak uvidíme, jestli se potkáme v té příští zimě na běžkách, když poslední dvě zimy se to nepovedlo. A pokud ano, tak bychom mohli rovnou odčinit dluhy z předchozích let :-) Dnešní volný den, hlavně díky brzkému vstávání, jsem si řekl, že bych se zase mohl přesvědčit, zda se aspoň o trošku nezlepšila forma. A ono jo. Dnes už to nebyl "lepší průměr" podle tabulek, ale hned "lepší dobrý", což znamená, že k tomu, aby se posunul mezi "velmi dobré" (tedy do té nejvyšší kategorie), už chybí jen 151 m. Takže cíl do konce června je dán, tedy 2400+ metrů za 12 minut. Zpět už to byl spíše indiánský běh, ale i tak to bylo po krátké odpočinku také dost rychlé.  Tomu říkám povedený začátek dne, po kterém následovala lehká snídaně "ve dvou", ale jedl jsem jen já :-), ten druhý kontroloval, zda něco nespadne. A nespadlo. Teď patřičně rozhýbaný se mohu pustit do dalšího zušlechťování zahrady, v jehož závěru by měla být konečně první pořádná podvečerní (zítra se jde do práce) grilovačka. P.S. Vzhledem k tomu, že jsem odpoledne nechal auto odpočívat a svěřil se autobusové dopravě, když jsem vystoupi v Kuklenách na náměstí a viděl, že opravovaný kostel sv. Anny je otevřen, nedalo mi to, abych se nepodíval dovnitř a rovnou si pořídil i obrázek.
 

Žádné komentáře: