sobota 12. května 2018

Tři dny v kolonách

 Kromě toho, že byly pracovní, by výše uvedený titulek byl asi tím nejvýstižnějším stručným vyjádřením, čím se nějak vyznačovaly uplynulé tři pracovní dny. Ať již to byla Jižní či Štěrboholská spojka v Praze, či rekonstruované resp. v lepším případě údržbou opečovávané úseky D11, nebo včerejší cesta do Ostravy a zpět. Všude stejné, výsledkem proti obvyklým časům uváděným navigací poměrně značné zvýšení času stráveného na cestě. Praha většinou tento týden představovala s cestou zpět cca hodinu navíc, Na cestě do Ostravy jsem akorát vyčerpal půlhodinovou rezervu do začátku jednání ( a to jsem včera vyrazil opravdu brzy), abych to cestou domů více než zdvojnásobil a vrátil se po více než 4 hodinách jízdy kombinované s dlouhým popojížděním či v závěru se skoro parkováním za jízdy. Mimochodem v Ostravě mají opravdu krásný kulturák, nevím proč, ale při cestě do přednáškového sálu jsem si vzpomněl na pardubický Grand. Možná díky podobnému schodišti a celkovému vnitřnímu uspořádání. A co dodat? Holt se už musí počítat i s tím, že ani ten Hradec Králové už není co do plynulého průjezdu to, co bývalo. A taky, že ne vždy, když má člověk zelenou, s dá jet. Zejména, když není kam. P.S. Ale jelikož jsem si koupil něco na cestu zpět, tak energie nechyběla :-) A doufám, že nebude chybět ani dnes, kdy jsem se rozhodl opět "jít zkontrolovat" vrchol Sněžky (tradičně výstupem od Kapličky přes Růžohorky) a trošku se cournout nad Pecí pod Sněžkou, než se vrátím domů.

 
 
 

Žádné komentáře: