neděle 10. června 2018

Na zítřek jsem si nechal ten třetí

Ale ty dva, ty mi daly zabrat, pokud jsem chtěl zachovat v betonu původní otvory na uchycení spodní části vrat a v nich už jen vyměnit hmoždinky a šrouby za nové. Sice stejně "bez problémů" půjde asi zítra i ten třetí, ale konec dobrý, všechno dobré. Pak už jen nová distanční placka, navrch původní osazení ukotvené novými šrouby a vrata, byť zatím jen na "ruční pohon", budou opět funkční. A jelikož betonová výplňová směs tvrdne opravdu rychle, tak finální ukotvení držáku na pohon vrat snad na sebe nedá dlouho čekat :-) a vrátí se do služby opět automat. Dlouho? Já to vidím tak maximálně do konce příštího týdne. Jinak po ranním vyvětrání jsem hlavně, už od rána, vyhlížel, zda z té oblačnosti konečně něco "vypadne". Ale bylo to opět jen pár kapek, které způsobily jen pročištění vzduchu, neb celá oblačnost se před námi jako tradičně rozpadla, takže zahrada si opět nepomohla. A ani v podvečer, byť to od jihozápadu zase tmavne, to není jiné. Prostě nás to opět mine. Zato pod námi v Pardubicích si asi užijí. Ne nadarmo je na mapě republiky ten největší bílý flek.  Na zahradě už začíná fungovat "ukazatel" zralosti česneku, neb za tímto účelem ponechaný jeden květ už se začíná "narovnávat". A trubač na pergole? Poté, co jsme vyhubili mšice na sousedních ibišcích, tak nám mravenci vynosili ty nové sem. Takže zítra mu "odlehčíme", snad se místem jejich dalšího výskytu nestanou v nejbližších dnech broskve, neb mravenců je všude tolik, že ti se jen tak s tím, že je připravujeme "o jídlo", nespokojí.
 

Žádné komentáře: