neděle 3. června 2018

Bum, bum, bum, bum - je právě 6.00 hodin

Ano, i letos, již několik dní, možná už třetí týden, se tu každý den od šesté hodiny ráno až do večera ve čtvrthodinových intervalech ozývá plynový plašič špačků. Říkám si, že když jsem si na to letos vzpomněl až teď, tak už jsem si asi po těch několika letech zvykl. Stejně tak asi i Clif, který už se s každou sérií "výbuchů" neklidí domů nebo do boudy. Zda to účinkuje nebo ne, težko říci, hejna špačků sice nevidět, na druhou stranu větší část sadů je zaplachtována, takže možná o tuto lokalitu špačci ztratili zájem. Každopádně budíček do posledního dne prvního červnového víkendu mám za sebou, tak je třeba si i tu neděli užít. A jak jinak začít než ranním provětráním se v lese a pak i na zahradě. P.S. Při pohledu na Catalpu si říkám, že jarní "lamentování", jaký jsem jí udělal jarní sestřih, ji zřejmě ještě více povzbudilo a jak to tak vypadá, moje očekávání, že to vydrží i pro příští rok, bylo mylné. Zkracování se ani příští rok na jaře nevyhnu. Takže zpět na příspěvek z 30. března 2018 a ještě přidat :-)


 

Žádné komentáře: