neděle 24. června 2018

Ráno v lese až za silnicí

Po včerejším odpoledni na americkém fotbalu s lístkem "na stání" neškodilo se na úvod neděle trošku více než tomu bylo v sobotu protáhnout. A rovnou jsem zkusil se za těmi kilometry vypravit kousek dál "přes cestu". Do lesa, kam směřují naše kroky na podzim, když náhodou rostou houby. Ale já se ukázalo, něco jiného je se v lese pohybovat při hledání hub a něco při běhání, takže bylo třeba dávat větší pozor, kam člověk šlápne, než jsem se dostal na tu správnou lesní cestu. Ale na druhou stranu jsem spojil příjemné s užitečným a konečně poznal část nově zřízené naučné stezky v nedalekém lese. To "kochání" mne sice stálo pár sekund na celkovém čase, ale o ten zase tolik nejde.  Jak se tak ohlížím po pomalu končící neděli, asi to byl jediný "větší" zážitek z dnešního dne, který by stál za zmínku. Vlastně proč ne, vždyť neděle by zase jednou mohla naplnit význam jejího slovního označení, které zřejmě vzniklo od slova nedělat. K němu by maximálně mohlo ještě patřit kochání se po dešti se vzpamatovávající zahradou. Navíc příští týden si určitě nějaký ten zážitek určitě doplníme :-)


Žádné komentáře: