středa 5. prosince 2018

Doma by se bály snad i rybičky

 Aneb kdyby k nám přišla tahle příšera, tak by se asi nebylo čemu divit. A asi by to nebylo jenom u nás, neb když jsem viděl obličeje těch několika dětí, se kterými v náručí mířili někteří rodičové vstříc mikulášské nadílce, tak já už bych asi v té chvíli nic nechtěl. Ani ti dva andělé a Mikuláš stojící za ním to už asi nespraví. Jak jsem se já k tomu přimotal? Prostě přišel zase jeden dlouhý týden v Praze a tak po skončení dnešního posledního skoro už podvečerní jednání, které se konalo kousek od Staroměstského náměstí, jsem si řekl že než z něj přímo na metro na Florenc a pak už na hotel, kousek se na to metro ještě projdu a cestou na Můstek trochu kouknu i na předvánoční dění v centru Prahy. Cestou jsem se potkal nejenom s touto příšerou. Navíc nakonec jsem neodolal, cestu po svých si ještě trošku prodloužil a podíval se i na to nejznámější panoráma Prahy. Sice jsem na několika místech litoval tohoto nápadu, neb kolem orloje a pak ještě o kousek dál jsem přemýšlel, zda ještě jdu po svých nebo mne už nese dav, ale i to jsem dal, takže teď ještě něco k doplnění energie, připravit se na zítra a tentokrát už konečně využít ubytování v tom pravém slova smyslu, abych jako minule nepřemýšlel, za jakým účelem jsem si jej zaplatil, když by mi na to stačila "noční" v kanceláři :-) P.S. Marná byla snaha všech dam, co si chtěly ověřit v "obrácené verzi" Popelky, zda to nebyl sen, když včera cestou z bálu od prince ztratily svůj střevíček a dnes podle něj princův doprovod hledá princeznu a možná i budoucí královnu. Nejen obrácená zkouška, ale ani doprovod se střevícem nejezdí. Jsou to  "uchazečky", které ke střevíčku docházejí a doprovod někde vedle u stánku (spíše dozor :-) jen popíjí vánoční punč s jasným názorem, že to žádná nedá.




Žádné komentáře: