neděle 2. prosince 2018

Loučení jednou muselo přijít

Zatím jen na dobu neurčitou, abych se k tomu svému rozhodnutí odejít z prostředí sociální sítě Facebook ještě mohl po nějaké době vrátit a s "chladnější hlavou" ještě jednou zhodnotil důvody, které jsem považoval za podstatné, abych tak učinil. Za tím účelem jsem zvolil nabízenou formu deaktivace účtu s tím, že užití dalších sociálních sítí zůstává tímto beze změny. P.S. Když jsem byl před vlastním provedením deaktivace dotázán na důvody, které mne k tomu vedly, využil jsem možnosti "Jiné důvody". Samozřejmě s vyžádaným doplněním jejich vysvětlení. Jen tak na okraj,  žádná z těch zde připravených možností tuto cestu neumožňovala, jen k uvedené příčině nabízela řešení, aby deaktivace účtu nakonec nebyla tím řešením, které mělo být provedeno. Jo, jo, retence cvičí i se sítí Facebook.

Žádné komentáře: