neděle 2. února 2020

Ubrečený první únorový víkend


První únorový víkend končí, počasí, které je venku, snad ani nelze přiřadit jako typické pro nějaké roční období. Což jsem ale docela na druhou stranu "ocenil", neb jsem se dnes rozhodl, vlastně už jsem k tomu byl časem přinucen, abych už konečně zlikvidoval jeden pracovní rest, který mne už pár dní "nedává spát". Což se snad povedlo do té míry, aby v nějaké "volnější" chvilce v mém kalendáři v první polovině příštího týdne se povedlo to dotáhnout. P.S. Že by se už zase konečně začalo ochlazovat a aspoň v těch nejvyšších partiích našich hor se zase objevila potřebná vrstva sněhu, aby se běžky projely po nějaké z "domácích stop", aby ty drobné šrámy na skluznici, které jsem si nechal tento týden v servisu opravit, nenahradily nové? Dnešní obrázky sice o tom nesvědčí, ale co není, může být. Tak doufejme, že se letos zima ještě ukáže a sem přibudou nějaké pěkné obrázky i z tuzemska, byť k těm z pod Dachsteinu asi budou mít (logicky) daleko :-)  

Žádné komentáře: