pátek 28. února 2020

Zima to ale nevzdává

Sice jen na pár příštích dnů, ale co na tom. Od toho, že se někde jen ochladilo a ráno bylo kolem nuly až po místa, samozřejmě v těch nejvyšších polohách, kde připadlo až 30 cm sněhu. Sice těžkého, ale takového a v takovém množství, že na mnohých místech to prý vypadá nejlépe za celou tuto zimu. Já jsem se v týdnu potkal jen s tím ranním chladem a poměrně silným větrem, co se týká srážek, tak až na dnešních 5 minut dopoledne, kdy drobně sněžilo, byly v kapalné formě. Každopádně dík i za ně, neb stejně jako vodohospodáři naplňují přehrady, i já jsem vytáhl nádoby na vodu a první kubík vody pro budoucí zálivku na zahradě je zachycen. Hlavní mimopracovní téma tohoto týdne bylo malování poloviny domu. Tentokrát i s kompletním oškrabáním, takže se nelze divit, že to zabere 4 dny a skočit by to mohlo zítra, aby v dalších dnech se zase uvedl život v domě do normálu. Jinak tento týden za moc nestál, navíc s pocitem, jakoby člověka přejel parní válec, což vypadalo, že by na mne mohlo něco lézt. Snad mne to minulo, byť viróza se kolem mne vyskytovala a v podstatě ještě vyskytuje hodně blízko. Teď tu máme víkend, co přinese, teprve uvidím. Každopádně část neděle padne i na přípravu na příští týden, kdy se budou obhajovat výsledky loňského roku. Tentokrát nejen v Praze, ale i v Ostravě, takže to bude i o pár hodinách za volantem navíc. P. S. Vzhledem k tomu, že doma pomalu nebylo “čím by psa uhodil”, jak praví lidové pořekadlo pro situace, kdy je lednice vymetaná a spíž prázdná, bylo nutno navštívit nějaký obchod s potravinami. Nemám v oblibě ty nákupy  v  předvánoční době, ale tento to překonal. Sice bylo méně lidí, ale podle některých prázdných regálů a cedulek v nich ( např. 49 litrových krabic mléka na osobu a den !!!) vypadalo to, že se pomalu blíží konec světa. Proč zrovna 49 ? :-) Vlastně i na nás to dolehlo, když jsme si řekli, že jednou místo vrtulí uděláme špagety. A tak jsme jednomu posledních balení dali do vozíku. Až  doma jsme zjistili, že to samé jsme si řekli na nákupu před Jiz50kou. Takže nejenom, že jsme jej zatím nepoužili, ale i zapomněli, že jej máme. Teď tedy máme dvě, takže kdybych konal jako někteří panikáři, co se v této době spekulativně předzásobili, asi bych měl výhledově uvažovat o tom, jak na nich někde vydělám resp. za co je vyměním, kdyby to nastalo. Ale spíše budu přemýšlet, jak budu řešit “toho Němce”, co mne v posledních dnech párkrát navštívil :-) Co mne trošku trápí vlastně i zajímá, je ale jak ta panika cvičí s akciovými trhy :-(

Žádné komentáře: