středa 20. května 2020

Praha pod mrakem

S odstupem času by se dalo říci, že nejen co do počasí. Stejně jako v pondělí v HK jsem po skončení jednání,  tentokrát v Praze, vyměnil MHD, v tomto případě metro, a v místě přestupu zvolil pro zbytek cesty pěší přesun téměř liduprázdnými částmi města, kde v turistické sezóně byla na některých místech hlava na hlavě. Tím mám na mysli hlavně Vyšehrad. I v Praze byla “krabička”, tentokrát ale ta domácí. A dostalo se i díky otevřenému okénku SBX na cappuccino k ní. Z Prahy jsem si tentokrát toho dnes na zbývající dva pracovní dny moc nepřivezl, neb jsem původně zvažoval vzít si zítra dovolenou, a tak jsem si toho více posunul do první půlky týdne. Ale ani tentokrát se “nudit” nebudu. Na druhou stranu jsem si konečně přivezl první informace pro aktualizaci svých plánů, na které dopadl ten koronavir a jak to tak vypadá, budeme se s jím vyvolanými změnami nejen “potkávat”, ale budeme se s nimi učit i žít. Dva z přiložených obrázků jakoby už v sobě měly určitou symboliku příštích dnů. Které dva to jsou, to už nechám na každém. 



Žádné komentáře: