čtvrtek 20. srpna 2020

Ani po dnešku není únava znát

Asi by měla, neb tady jedna aktivita střídá druhou, ale jak vidno, je to stále relax :-) Ale zpět k dnešnímu odpoledni. Takže i na ten venkovní bazén nakonec došlo a díky několika zde instalovaným protiproudům to plavání v poměrně zaplněném bazénu získalo pro nás nový „náboj“. V bazénu jsme vydrželi poměrně dlouho, takže odpolední „odměna“, tedy poslední (určitě) ledová káva a poslední (asi) zmrzlinový kornout, musela na sebe chvilku počkat. Hned poté přišli na řadu zase oslíci. Nejprve ti dřevění (vyřezávaní), které děti barvily podle svých představ, aby jejich výtvory přibyly do místní sbírky, poté ti živí, ale to poslední rozloučení bude až zítra ráno před naším odjezdem. Čas do večeře tradičně vyplnila ještě „trampoška“, koloběžka, kolotoč a hřiště, aby poté, přestože nepatříme k rodičům „naší soutěžící“ Ali (viz pokyny na dnešní programové nástěnce), se babi poměrně úspěšně zúčastnila večerního kvízu s ní. Já jsem si „srovnával myšlenky“ se sklenkou červeného a potom s tabletem, abych si zjistil, co je nového a co mne čeká. Vždyť zítra je poslední pracovní den tohoto týdne, tedy poslední možnost si něco před mým pondělním návratem z dovolené do firmy zjistit, na co by se dalo připravit. Stran mých dalších kroků jsem si snad možné varianty dostatečně „utřepal“, tak uvidíme, která bude výsledkem posledních jednání k tomu. P.S. Zde platí, že pokud se nic nepodepíše, stále se jedná a je to otevřené, byť den ode dne ty možnosti vidím jako menší a menší. Ale dost, teď je dovolená, k dalšímu pracovnímu pokračování musí stačit, že jsem si to srovnal a po návratu do firmy jsem v příštích dvou týdnech připraven k dořešení.



Žádné komentáře: