neděle 11. října 2020

Seznam restů se pomalu tenčí

Tentokrát už nebudu rozlišovat, co byla pracovní část týdne a co byl víkend. Asi proto, že pracovní, byť ne v tom smyslu, jak jsem to dosud vnímal, byly pro mne v podstatě všechny dny. Za plotem, protože jsem většinu času trávil na zahradě, měl ale "konkurenci" jen v čase pondělí - pátek :-) Ale mohu říci, že v posledních dnech všichni nasadili poměrně slušné tempo, tak jsem zvědav, kam se svými stavbami dospějí před příchodem zimy. Tentokrát to bylo v kuchyni asi tak "půl na půl", takže domácí zeleninu doplnilo ostatní nakoupené. Jen v případě indického dhálu s chapatí plackami to domácí přispění bylo menší, přesněji snítkou petrželky a jedním kozím rohem na ozdobu. A ty dva kousky krkovičky v domácí udírně? To byl sobotní "majstrštyk" pro "domácí bublinu" na uvítání naší Štěpánky na tento svět. Tedy v čase, aby už z toho i ona něco měla. Myšleno ale obrazně, neb stran dobrot pro ní to je zatím stále jen kojenecké mléko Nutrillon. P.S. Když se povedl ten dhál (vzorek byl ochutnán i někým, kdo nejí čočku a prý to nebylo k poznání, jak to bylo dobré, tak příště to bude ne jedna porce pro mne ale zkusím "garantovat", že by to mohl být nějaký společný oběd pro "domácí bublinu", tedy minimálně čtyři porce.  A když ta "Indie"  bude s masem, naděje na úspěch se zvýší :-) A jinak samozřejmě sbírám průběžně informace, co dál. Což jsem doplnil malým on-line kursem pro zopakování si pár aktuálních témat, neb ne na všechno měl člověk v posledních letech čas.





Žádné komentáře: