čtvrtek 20. května 2021

Konzumace na zahrádce příštích 72 hodin povolena

To sice nebyl hlavní důvod, proč jsem si zase včera nechal šťourat v nose a pak při čekání na výsledek volil místo postávání na parkovišti krátkou procházku po areálu nemocnice. Hlavním důvodem byla jedna důležitá schůzka, k jejímuž průběhu a k mé plné spokojenosti i tento dokument přispěl. Ale když už jsem jej měl v ruce s platností dalších 72 hodin, tak proč to nevyužít. Nepřálo tomu nejen počasí, ale i čas, neb na to, aby člověk někde poseděl, nezbylo do odjezdu nejbližšího autobusu dostatek času, neb byly v plánu kromě schůzky ještě i nějaké drobné nákupy v centru. A čekat na další autobus, tak toho času by zase bylo zase příliš. Takže někdy příště, vypadá to na za týden, tentokrát to ale bude v Praze a určitě to minimálně jednou dopadne "počasí nepočasí", neb k jedné krátké schůzce bude určitě třeba si někde sednout. A nesmím zapomenout, že i najíst se někde v čase poledním by také nebylo od věci:-) Když už jsme u toho počasí, tak ten déšť, byť už jen občasný a nárazový, přesto vydatný, zatím nekončí. Pondělní podvečer jej chvilku doplnily i drobné kroupy a úterní a středeční večer se ozvalo i nějaké to hromování, abychom si zase připomněli, že s přibývajícím teplem sice nebude už sněžit, ale počasí si najde jiné podoby, kterými se bude snažit nás překvapit. Co je překvapivé příjemně, je to, že se pozitivně kolem nás vyvíjí vláhová bilance, což  bylo včera vidět na jezu na Hučáku a hlavně je vidět i na výšce hladiny vody v naší studni. Byť prognóza na příští dny ještě ten graf teploty moc nahoru neohýbá, na zahradě se to "rozjelo", takže v nejbližších dnech už konečně dostane svou finální podobu i skleník, neb přes ty chilli papričky už není ven vidět. A nesmím zapomenout ani na zbytek záhonů čekajících na rajčata, cukety a okurky. P.S. Zahrádka, byť jen domácí a bez obsluhy, nakonec v poledním "okně", kdy se obloha na chvíli vyjasnila, dopadla. A stihl jsem to tak tak. Kdybych ještě chvilku poseděl, tak jsem ale mohl mít umyté nádobí :-) 





1 komentář:

michal řekl(a)...

Říkal jsem si, že mě letos ty zahrádky nechávají klidné. Občas si rád s kamarády zajdu na pivko nebo s paní na večeři, ale tentokrát mi to ani nějak nevadí. Zjistil jsem, že to nebylo zase tak občas, ale že jsme pak strávili někde Na Růžku třeba dva večery v týdnu. A takhle mám ty večery volné, respektive sám pro sebe. Takže jsem se třeba pustil do opravy auta. Jen to chtělo pořídit dva ruční kladkostroje, ale to je vedlejší. :) Takže jsem celkově ten životní styl změnil, za což paradoxně může korona. :)